Bienvenue à BB
10 jours sont à votre disposition pour compléter votre répartition
Classe aisée clôturée pour les inventés
Merci de privilégier les autres strates sociales ou de vous orienter
vers la noblesse, les familles connues ou les scénarios des membres
Temporalité
Nous sommes en avril 1971, c'est Pâques sur DJ

Partagez | 

Post Pando [code et pngs]

- Contre nous de la tyrannie, la baguette sanglante est levée -
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Admin¦ Présidente du Club de Théâtre
B. Perle de Béziade
Portoloins
Voir le profil de l'utilisateur http://fo-baguettecamembert.forumgratuit.ch/t391-poster-les-resu
Identité magique
- On frenchkiss des charmants -
MessageSujet: Post Pando [code et pngs]   Mer 5 Aoû - 14:19

She could be a statue of liberty. She could be a Joan of Arc But he's scared of the light that's inside of her So he keeps her in the dark. Oh, she used to be a pearl...Ohh. Yeah, she used to rule the world...Ohh Can't believe she's become a shell of herself 'Cause she used to be a pearl...
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum blandit mi eros, sit amet elementum eros porttitor eu. Sed ante ex, convallis a nunc aliquet, iaculis pellentesque sapien. Nulla facilisi. Vivamus dignissim leo eu quam mollis, vitae bibendum eros congue. Nam mi est, rhoncus pretium venenatis ac, aliquet eget justo. Integer tellus mauris, ornare quis porta id, lobortis sed elit. Proin eget tellus eu risus consequat dictum. Vivamus porttitor quam at fringilla imperdiet. Sed vel massa turpis. Donec quis sapien ac orci hendrerit semper vel congue nunc. Vestibulum faucibus maximus eros, at condimentum neque eleifend finibus. Cras ornare quam eget lectus lacinia, sit amet convallis quam lobortis.Curabitur condimentum quam vitae neque commodo efficitur. Maecenas ullamcorper quam id quam ultrices, nec consectetur dolor aliquam. Cras non dolor a diam hendrerit ultrices at in ipsum. Nam non dignissim magna. Nam ultrices quam sit amet velit tincidunt dictum vel ut lorem. Etiam pulvinar mauris id ex molestie mollis. Duis congue at lacus sit amet vestibulum. Mauris id bibendum tellus. Proin id dolor nulla. Phasellus molestie iaculis urna, id posuere nibh fringilla et. Curabitur fringilla ex et elit aliquet, sit amet fringilla lectus congue. Sed dictum, eros vel eleifend vulputate, elit augue pharetra lorem, ac pharetra metus lorem ac dui. Nam quis malesuada felis. Praesent tincidunt congue mi sed malesuada. Nulla sed elit porta, consequat dolor blandit, faucibus elit. Maecenas non ligula a nulla aliquet suscipit in consequat ex. Nam vel lacus nulla. Vivamus ut ultrices orci. Vestibulum porttitor tellus ut magna porttitor, quis sollicitudin ligula molestie. Suspendisse in tellus pretium, molestie orci nec, pharetra neque. Pellentesque lorem purus, pellentesque at metus eu, imperdiet tincidunt ipsum. In et justo arcu. Ut blandit gravida felis nec tristique. Sed imperdiet arcu eget orci volutpat, sit amet luctus ipsum auctor. Donec risus nisl, iaculis et ipsum nec, accumsan dictum lorem. Sed rhoncus rhoncus risus, facilisis scelerisque nunc commodo nec. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Cras mattis, tellus ac luctus hendrerit, nunc nulla porttitor arcu, ac sodales lorem mauris a justo. Ut convallis elementum rutrum.

©Pando

J’ai attendu que tu me laisses
La lune nous guidait jusqu’au bord des rives qui nous semblaient plus sûres. J’ai nagé vers ton rire dans l’ombre, dans la nuit qui se teignait d’azur. Et quand tu parles de moi c’est la dernière fois. J’éteins, je danserai là-bas...
« Soren parle parfois » Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum blandit mi eros, sit amet elementum eros porttitor eu. « Bannik aussi »  Sed ante ex, convallis a nunc aliquet, iaculis pellentesque sapien. Nulla facilisi. Vivamus dignissim leo eu quam mollis, vitae bibendum eros congue. Nam mi est, rhoncus pretium venenatis ac, aliquet eget justo. Integer tellus mauris, ornare quis porta id, lobortis sed elit. Proin eget tellus eu risus consequat dictum. Vivamus porttitor quam at fringilla imperdiet. Sed vel massa turpis. Donec quis sapien ac orci hendrerit semper vel congue nunc. Vestibulum faucibus maximus eros, at condimentum neque eleifend finibus. Cras ornare quam eget lectus lacinia, sit amet convallis quam lobortis.Curabitur condimentum quam vitae neque commodo efficitur. Maecenas ullamcorper quam id quam ultrices, nec consectetur dolor aliquam. Cras non dolor a diam hendrerit ultrices at in ipsum. Nam non dignissim magna. Nam ultrices quam sit amet velit tincidunt dictum vel ut lorem. Etiam pulvinar mauris id ex molestie mollis. Duis congue at lacus sit amet vestibulum. Mauris id bibendum tellus. Proin id dolor nulla. Phasellus molestie iaculis urna, id posuere nibh fringilla et. Curabitur fringilla ex et elit aliquet, sit amet fringilla lectus congue. Sed dictum, eros vel eleifend vulputate, elit augue pharetra lorem, ac pharetra metus lorem ac dui. Nam quis malesuada felis. Praesent tincidunt congue mi sed malesuada. Nulla sed elit porta, consequat dolor blandit, faucibus elit. Maecenas non ligula a nulla aliquet suscipit in consequat ex. Nam vel lacus nulla. Vivamus ut ultrices orci. Vestibulum porttitor tellus ut magna porttitor, quis sollicitudin ligula molestie. Suspendisse in tellus pretium, molestie orci nec, pharetra neque. Pellentesque lorem purus, pellentesque at metus eu, imperdiet tincidunt ipsum. In et justo arcu. Ut blandit gravida felis nec tristique. Sed imperdiet arcu eget orci volutpat, sit amet luctus ipsum auctor. Donec risus nisl, iaculis et ipsum nec, accumsan dictum lorem. Sed rhoncus rhoncus risus, facilisis scelerisque nunc commodo nec. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Cras mattis, tellus ac luctus hendrerit, nunc nulla porttitor arcu, ac sodales lorem mauris a justo. Ut convallis elementum rutrum.

©Pando

She was like open doors and closed windows

She only closed up the things that let you look in. only let you in with shutters drawn and lights dimmed  because eyes are the windows to the soul

Dernière édition par B. Perle d'Orléans le Jeu 6 Aoû - 16:06, édité 4 fois
Revenir en haut Aller en bas
B. Perle de Béziade
Portoloins
Voir le profil de l'utilisateur http://fo-baguettecamembert.forumgratuit.ch/t391-poster-les-resu
Identité magique
MessageSujet: Re: Post Pando [code et pngs]   Mer 5 Aoû - 14:29

She only closed up the things that let you look in. only let you in with shutters drawn and lights dimmed  because eyes are the windows to the soul
B. Perle de Béziade
Portoloins
Identité magique
MessageSujet: Re: Post Pando [code et pngs]   Mer 23 Nov - 15:33

Testeuuuuuh

J'ai attendu que tu me laisses
LA LUNE NOUS GUIDAIT JUSQU’AU BORD DES RIVES QUI NOUS SEMBLAIENT PLUS SÛRES. J’AI NAGÉ VERS TON RIRE DANS L’OMBRE, DANS LA NUIT QUI SE TEIGNAIT D’AZUR. ET QUAND TU PARLES DE MOI C’EST LA DERNIÈRE FOIS. J’ÉTEINS, JE DANSERAI LÀ-BAS..
« Soren parle parfois » Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum blandit mi eros, sit amet elementum eros porttitor eu. « Bannik aussi » Sed ante ex, convallis a nunc aliquet, iaculis pellentesque sapien. Nulla facilisi. Vivamus dignissim leo eu quam mollis, vitae bibendum eros congue. Nam mi est, rhoncus pretium venenatis ac, aliquet eget justo. Integer tellus mauris, ornare quis porta id, lobortis sed elit. Proin eget tellus eu risus consequat dictum. Vivamus porttitor quam at fringilla imperdiet. Sed vel massa turpis. Donec quis sapien ac orci hendrerit semper vel congue nunc. Vestibulum faucibus maximus eros, at condimentum neque eleifend finibus. Cras ornare quam eget lectus lacinia, sit amet convallis quam lobortis.Curabitur condimentum quam vitae neque commodo efficitur. Maecenas ullamcorper quam id quam ultrices, nec consectetur dolor aliquam. Cras non dolor a diam hendrerit ultrices at in ipsum. Nam non dignissim magna. Nam ultrices quam sit amet velit tincidunt dictum vel ut lorem. Etiam pulvinar mauris id ex molestie mollis. Duis congue at lacus sit amet vestibulum. Mauris id bibendum tellus. Proin id dolor nulla. Phasellus molestie iaculis urna, id posuere nibh fringilla et. Curabitur fringilla ex et elit aliquet, sit amet fringilla lectus congue.
©Pando

We are always running for the thrill of it
Always pushing up the hill searching for the thrill of it. On and on and on we are calling out and out again. Never looking down I'm just in awe of what's in front of me. Is it real now when two people become one... Catch me I'm falling down, don't stop just keep going on.
« Perle parle » « Tiens, j’ai ça pour toi ! J’espère que Garnier m’en voudra pas trop, mais je la trouvais jolie » « Eh bien je crois que j’ai bien fait de nous réserver une table à la Crêpe Volante ! Nous n’aurions certainement pas eu de place sinon ! » Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum blandit mi eros, sit amet elementum eros porttitor eu. Sed ante ex, convallis a nunc aliquet, iaculis pellentesque sapien. Nulla facilisi. Vivamus dignissim leo eu quam mollis, vitae bibendum eros congue. Nam mi est, rhoncus pretium venenatis ac, aliquet eget justo. Integer tellus mauris, ornare quis porta id, lobortis sed elit. Proin eget tellus eu risus consequat dictum. Vivamus porttitor quam at fringilla imperdiet. Sed vel massa turpis. Donec quis sapien ac orci hendrerit semper vel congue nunc. Vestibulum faucibus maximus eros, at condimentum neque eleifend finibus. Cras ornare quam eget lectus lacinia, sit amet convallis quam lobortis.Curabitur condimentum quam vitae neque commodo efficitur. Maecenas ullamcorper quam id quam ultrices, nec consectetur dolor aliquam. Cras non dolor a diam hendrerit ultrices at in ipsum. Nam non dignissim magna. Nam ultrices quam sit amet velit tincidunt dictum vel ut lorem. Etiam pulvinar mauris id ex molestie mollis. Duis congue at lacus sit amet vestibulum. Mauris id bibendum tellus. Proin id dolor nulla. Phasellus molestie iaculis urna, id posuere nibh fringilla et. Curabitur fringilla ex et elit aliquet, sit amet fringilla lectus congue.
©Pando

Contenu sponsorisé
Portoloins
Identité magique
MessageSujet: Re: Post Pando [code et pngs]   

Post Pando [code et pngs]

- Marchons, marchons ! Qu'un sang impur abreuve nos sillons ! -
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1